true colors /ottilia/

Sitter här och gör ingenting, så varför inte skriva ett litet blogginlägg utan viktigt inehåll.
Var inte på psykologin imorse pga huvudverk och ett megahål efter.
Satt istället hemma och försökta komma någonstans med psykologifördjupningen
Klockan 12 blev det ändå att fara iväg till Kaplan eftersom Mr Fahlgren var sugen på att göra krukor då han också hade hål. Sagt och gjort. De blev klara, och jag tror reslutatet blev ganska bra faktiskt.

Har hunnit vara på vägverket och fotat mig och beställt körkortet. Måste bara betala sedan är det bara att vänta.
Har inte gjrot mer saker sedan jag kom hem än att äta middag och nu funderar jag på att fara och träna.

Skulle behöva något lugnande och undrar därför om det är någon som läser som har någon bra och skön musik att tipsa om? Just nu sitter jag och lyssnar på Ane Brun, men jag är sugen på något nytt.
Ha en bra kväll. pusshej


Kommentarer
Postat av: Anna

Death cab for Cutie är bra :)

2009-11-16 @ 19:27:31
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: soffan

billie the vision & the dancers och joshua radin har lugn och soft musik!

2009-11-16 @ 21:24:56
URL: http://sofiahed.blogg.se/
Postat av: jocke berg

lyssna på min nya skiva vettja, Kent - Röd

2009-11-16 @ 22:53:37
Postat av: D

Eric Satie har sjukt bra melodiska låtar.



Shinedown har ett par rätt så lugna.



Samma sak med A Perfect Circle.

2009-11-17 @ 16:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0