Spökhus /anton/

Hemma igen efter tre roliga dagar i Stockholm och Hudiksvall. Det har vart väldigt roligt och spelningarna har gått bra, just nu orkar jag dock inte skriva en rad mer om detta pga att jag bara sov två timmar inatt i ett övergivet hotell som hade en hel del spökhistorier i bagaget. Gillas absolut inte. Hospitality på hög nivå, eller inte...?



Snart ska jag iväg och se på dans och sedan ska jag sova i hundra år men först och främst ska jag ut och bråka med min bil, bagagenyckeln har nämligen gått av i låset och jag får inte upp bagaget. Hade inte vart någon fara om inte halva min garderob inkluderat min jacka och mössa, min gitarr och mina tre nyinköpta skivor legat där. Nu är det fara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0