Soppatorsken själv /anton/

Vaknade av att min far ringde och var pissed. Jag hade tagit deras bil igår så han blev tvungen att ta min, problemet var att han fått soppatorsk på Bolidenvägen pga att jag inte tankat ordentligt dagen innan. Snabbt som ögat fick jag fara på Statoil med en dunk och sedan var det bara att fara och mata gammvolvon. Sedan bytte vi så jag fick ta 244an och pappa fick ta sin egen bil. På skolan hade jag bla prov i musikteori, det gick rent åt helvette. Sämsta provet på år och dar. Märkligt nog rör det mig knappt. Punkik kille va?!

Efter skolan blev det lite tv å sånt, efter det har jag och Ottilia pysslat, bilder kommer väl när den där kvinnan jag pysslade med känner före.
Det blev iaf lite armband och knappar och dylikt.

När jag körde hem för någon timma sedan hade jag glömt att jag bara hade tankat i bilen fem liter så jag fick dagens andra soppatorsk. Inte glada miner från min old man som fick ta deras bil, köra in till stan och köpa en dunk me soppa och sedan rädda mig. ALDRIG IGEN, jag skäms ihjäl och jag protesterar inte om tidskriften Vi Bilägare nominerar mig till "årets sämsta bilägare".



Detta är min tidigare kärra "Magnus", historien om den kommer kanske en annan gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0