Otrolig resa /anton/

Allt i livet går precis som vågor upp och ned. Tillslut någ vågorna strandkanten och upphör att existera.

Du toppar min lista, i ur och skur och detta har vart en fruktansvärd dag. Det finns så många låtar och texter man relaterar till när livet vänder sig emot en på detta viset, min skalle är sprängfylld och jag har ingen aning om hur jag egentligen känner, bara att kärlek i kopiösa mängder har ett finger med i spelet. Istället för att lägga ut flera tusen sånger som ska trösta, och hjälpa lägger jag ut denna för att helt enkelt sätta punkt. 

Denna sång är skriven om dig, till dig och för dig och så kommer det alltid att vara. 

 



Nu har jag vikt ut mig klart, sätter punkt för sista gången.

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Så vem är den till? :)

2009-11-23 @ 17:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0