Mör /anton/

Riktigt riktigt mör. Sov bara knappt 3 timmar denna natt av flera kända anledningar och detta har känts idag.

Igår fick vi uppleva Örnsköldsvik. Mysig stad, spelningen var superrolig och helgen har haft både sina bra och dåliga sidor. Jag är supertaggad inför spelningen i Pansalen 28 november. Då ska vi visa Ö-vik hur man rockar i Skellefteå. Litar på att det kommer att vara bra med folk på plats!

För övrigt är jag just hemkommen från en innebandymatch. Seger 8-5 trots en blek insats av oss, detta var ett styrkebesked och målet om att gå till korpenslutspel lever i allra högsta grad! Nu ska jag vänta på Otthilia Werkmeister som är ute och promenerar och kommer väl att göra så i några timmat till. Spenderar nog tiden på tradera.se där jag idag gick bet på Never seen the light of day i Digipack. Lite surt men det är bara att komma igen och bjuda högre.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0