it's dark outside /ottilia/

Jag får vågor av depression när det är så mörkt ute! Eller, man blir bara så trött och matt när man kollar ut klockan tre och ser att det nästan är mörkt ute.

Jag var extremt trött när jag vaknade imorse efter gårdagens arbete på ladan.
Men med en hyfsat intressant religionslektion, projektarbete som faktiskt går
framåt och en intressant samhällslektion så känns dagen inte så farlig.

Jag har just fotat lite blommor så här i vintermörkret. Det bästa reslutatet ser ni här nere, hehe.
Nu ska jag städa övervåningen så att den är ren när mamma kommer hem från Norge på måndag.
Även om jag är nästan säker på att det kommer hinna bli stökigt innan måndag igen. Kära mor får väl se när hon kommer hem!



Kommentarer
Postat av: mammis

alla goda ting ær tre, tænka på kæra mor stæda blommor =3 du ær bra du

2009-11-13 @ 22:30:16
Postat av: pappa

vacker bild som man blir glad av !

2009-11-16 @ 14:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0